Doprava zdarma na objednávky od 1700 Kč

Výměna a vrácení zboží

Výměna zboží:

Vámi zakoupené zboží můžete vyměnit do 15 dnů od doručení v případě, že není uvedeno jinak.

Pro výměnu zboží vyplňte formulář Výměna zboží, který nám zašlete na e-mailovou adresu info@stival.cz, stačí vyplněný formulář vyfotit (čitelně) například mobilním telefonem. V odpovědi Vám popíšeme, jak v dané výměně pokračovat a kam zboží zaslat.

Zboží musí být s původními etiketami, v originálním obalu a značením. Zároveň musí být nenošené a nepoškozené.

Prosíme neposílejte zboží dobírkou – takovou zásilku nemůžeme převzít.

O přijetí a vyřízení Vašeho požadavku Vás budeme informovat až po jeho zpracování, samozřejmě ve stanovených lhůtách. Není možné poskytovat informace obratem po přijetí zásilky. Děkujeme za pochopení.

Výměny zasíláme zdarma na dodací adresu uvedenou v objednávce nebo sjednanou s naší Péčí o zákazníky.

 

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy do 14 dnů:

Zboží zakoupené na našem e-shopu můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od koupě. V případě, že by jste se takto rozhodli, vyplňte prosím formulář Odstoupení od kupní smlouvy a zašlete nám ho v balíčku. A nebo zboží můžete zanést na jakoukoli naši prodejnu.

Zboží musí být s původními etiketami, v originálním obalu a značením. Zároveň musí být nenošené a nepoškozené.
Při zničení/polepení původního obalu – tj. krabice – se bude účtovat částka 120 Kč.

Prosíme neposílejte zboží dobírkou – takovou zásilku nemůžeme převzít.

Pro jasnou identifikaci vráceného zboží vložte do balíku vyplněný a podepsaný formulář, na kterém zaškrtněte důvod vrácení „Odstoupení od kupní smlouvy“. Neoznačené zboží zaslané z jiné adresy může být vráceno zpět.

V případě jakýchkoli nejasností nás neváhejte kontaktovat:

Email: info@stival.cz
Tel: +420 778 719 607
(po-pá 07:30-15:30)

 

Odeslání zásilky:

Nepoškozené zboží v původním obalu zašlete zpět na vlastní náklady na POBOČKU odesílatele viz. faktura či dodací list.

Nikdy prosíme nezasílejte na adresu Klimentská v Praze - na této adrese se balíčky nepřebírají.

Pokud Vám bylo zboží zasláno z více prodejen/poboček, můzete poslat vše v jedné zásilce na jednu z nich.

V zásilce přiložte kopii, a nebo originál faktury.

 

Zpět do obchodu