Reklamace

Ajajaj, máme problém? Tak to nás opravdu mrzí, při vyřizování reklamace postupujte následovně:

  • Stáhněte si náš formulář Reklamace zboží, ten vyplňte, podepište a zašlete na e-mail reklamace@stival.cz
  • V odpovědi na váš email vám popíšeme, jak v konkrétním případě postupovat a kam reklamaci zaslat
  • V balíku viditelně označte vadu, přibalte správně vyplněný a podepsaný formulář "reklamace zboží"
  • Zboží vraťte pokud možno v původním nepoškozeném obalu (závada obalu není úměrné poškození v důsledku rozbalení) nebo jinak vhodně zabalené tak, aby nedošlo během přepravy k jeho poškození
  • Zboží vraťte kompletní včetně příslušenství, návodu atd. a s dokladem o koupi
  • Zboží neposílejte na dobírku, zásilku doporučujeme pojistit

Reklamace vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu nejpozději do 30ti kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace. Vyřízení reklamace může být pozastaveno v případě, že neobdržíme výše uvedené podklady pro vyřízení reklamace. Lhůta je od tohoto data pozastavena až do dodání vyžádaných dokumentů. Reklamace musí být vždy uplatněna bezprostředně po vzniku závady, na pozdní reklamace nebude brán zřetel.

V případě jakýchkoli nejasností nás neváhejte kontaktovat na výše uvedený e-mail případně telefonicky na tel. 778 719 607.

O přijetí a vyřízení Vašeho požadavku Vás budeme informovat až po jeho zpracování, vždy ve stanovených lhůtách. Není možné poskytovat informace obratem po přijetí zásilky. Děkujeme za pochopení a trpělivost.

Sdělení:
Pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vzniklých ze smluv uzavřených spotřebiteli se společností ZELTNER s.r.o. je příslušná Česká obchodní inspekce, poštovní adresa pro doručování:
Česká obchodní inspekce: Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00, Praha 2 (e-mail: adr@coi.cz)
Bližší informace včetně formuláře pro podání návrhu lze nalézt na https://adr.coi.cz.